Latest News

Selamat Pengantin Baru Ferza & Fadzli di Bangi Selangor





Perkahwinan yang sangat meriah dihadiri ramai VIP kerana ayah pengantin perempuan adalah somebody gak lah di jabatan kerajaan. Yang seronok lagi datang 2 orang pelajar dari itali sorang dan romania sorang sanggup datang dan menunggu pengantin hingga akhir semata-mata nak siap kan kajian dorang tentang kebudayaan orang Malaysia. Welcome to Malaysia!!1

4 comments:

  1. salam dari afrika ... adan ko memang kreatif lar .. cantik gambo anak sedara aku yg ko snap tu, anak sedara aku tu dah memang cantik dah kene lak ko snap pos yg macamx .. peh .. salam dr aku .. bapak sedara ferza, pretoria, afrika selatan

    ReplyDelete
  2. Terima kasih bang. Album Ferza dan siap adan nak antar RAbu ni. Kalo ada projek gamabar kat afrika sound2 la adan kat sini

    ReplyDelete
  3. so far tak der lar .. tp kalau nak nengok atm dr jauh ni masuk lar fotopages atam . surya606.fotopages tapi tak cantik la gambo tu .. tak macam adan pro photographers .. yek !

    ReplyDelete

CAHAYA LENSA KREATIF Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Theme images by 5ugarless. Powered by Blogger.